logo
2019-cu ilin yanvar-iyul aylarında ölkənin xarici ticarət dövriyyəsi 19932,8 milyon ABŞ dolları təşkil etmişdir. 2019-cu ilin yanvar-avqust aylarında əvvəlki ilin eyni dövrü ilə müqayisədə 2,4 faiz çox ümumi daxili məhsul istehsal edilmişdir. 2019-cu ilin yanvar-avqust aylarında pərakəndə ticarət şəbəkəsində satılmış məhsulların dəyəri 24,2 milyard manata bərabər olmuşdur. 2019-cu ilin yanvar-avqust aylarında sənayenin qeyri neft-qaz sektorunda məhsul istehsalı 15,2 faiz artmışdır. 2019-cu ilin yanvar-avqust aylarında əsas kapitala 8627,2 milyon manat vəsait yönəldilmişdir. 2019-cu ilin yanvar-iyul aylarında ölkə iqtisadiyyatında muzdla çalışan işçilərin orta aylıq nominal əməkhaqqı 587,7 manat olmuşdur. 2019-cu ilin yanvar-avqust aylarında istehlak məhsullarının və xidmətlərin qiymətləri 2,6 faiz bahalaşmışdır. Ölkə əhalisinin sayı 2019-cu il iyul ayının 1-i vəziyyətinə 10019575 nəfərə çatmışdır. 2019-cu ilin yanvar-iyul aylarında istehlak məhsullarının və xidmətlərin qiymətləri 2,7 faiz bahalaşmışdır. 2019-cu ilin yanvar-iyun aylarında orta aylıq nominal əməkhaqqı 585,2 manat olmuşdur. 2019-cu ilin yanvar-iyun aylarında ölkənin avtomobil yollarında 2018-ci ilin müvafiq dövrü ilə müqayisədə 2,0 faiz çox yol-nəqliyyat hadisəsi baş vermişdir. 2019-cu ilin yanvar-iyun aylarında Avropa-Qafqaz-Asiya nəqliyyat dəhlizinin Azərbaycan hissəsində daşınmış yüklərin həcmi 25141,6 min ton, yük dövriyyəsi isə 5301,0 milyon ton-km olmuşdur. 2019-cu il avqust ayının 5-nə olan məlumata əsasən respublikanın 22 rayonunda və Naxçıvan Muxtar Respublikasında dənlilərin və dənli paxlalı (qarğıdalısız) bitkilərin biçini tam başa çatmışdır. 2019-cu ilin yanvar-iyun aylarında Azərbaycana 1410,7 min əcnəbi və vətəndaşlığı olmayan şəxs gəlmişdir.

Almaniyanın Viesbaden şəhərində “Statistika idarələrində keyfiyyətin idarə olunması” mövzusunda seminar keçirilmişdir

20.11.2015

2015-ci ilin 02-06 noyabr tarixlərində Texniki Yardım və İnformasiya Mübadiləsi (TAIEX) layihəsi çərçivəsində Almaniya Federativ Respublikasının Viesbaden şəhərində “Statistika idarələrində keyfiyyətin idarə olunması” mövzusunda təşkil edilmiş seminarda Dövlət Statistika Komitəsinin Keyfiyyətin idarə olunması və informasiya texnologiyaları şöbəsinin müdiri Qasım Əliyev, şöbənin sektor müdiri Vüqar Şahbazov və aparıcı məsləhətçi Məhliqa Məlikova iştirak etmişdir.
Seminarın keçirilməsində əsas məqsəd statistika idarələrində keyfiyyətin idarə olunması sisteminin qurulması, təkmilləşdirilməsi və işlək vəziyyətdə saxlanılması, keyfiyyətlə bağlı ən son yeni standartların və tövsiyələrin mənimsənilməsi, keyfiyyətin idarə olunması sisteminin vacibliyi, keyfiyyət mədəniyyəti və onun formalaşması, keyfiyyətin qiymətləndirilməsi üsulları və s. məlumatlarla bağlı təlim keçməkdən ibarət olmuşdur.
Seminar əsasən aşağıdakı məsələləri əhatə etmişdir:
1. Keyfiyyət təminatının əsasları;
2. Almaniyada rəsmi statistikanın inkişafı;
3. Keyfiyyət təminatı üçün rəsmi və institusional səviyyə;
4. Mütəxəssis qiymətləndirmələri (Peer Review) və Avropa Statistika Sistemi çərçivəsində keyfiyyətin təminatı (QAF);
5. Keyfiyyət məruzələri, keyfiyyət göstəriciləri, keyfiyyət məlumat səhifələri, keyfiyyət qaydaları;
6. “Statistik Biznes-Prosesin Ümumi Modeli”nin (SBPÜM) 5-ci versiyasının Almaniyanın “Rəsmi Statistikanın Biznes-Prosesi Modeli”nə (GMAS) uyğunlaşdırılması;
7. Statistiklərin özünü qiymətləndirməsi üçün “Özünü qiymətləndirmə proqramının hazırlanması anketi” (DESAP);
8. Məlumatların dəqiqləşdirilməsi siyasəti və təqvimi, xəta siyasəti;
9. Keyfiyyətin İdarə olunması üzrə Avropa fondu (EFQM);
10. Keyfiyyətin idarə olunmasında informasiya texnologiyalarının rolu.
Seminarın ilk günü almaniyalı ekspertlərə Azərbaycan Respublikasının Dövlət Statistika Komitəsində keyfiyyətin idarə edilməsi sistemi barədə ümumi məlumat verilərək, sistemin qurulma mexanizmini özündə əks etdirən 2010-2015-ci illəri əhatə edən xülasə təqdim edilmişdir.
Almaniya Federativ Respublikası Statistika İdarəsinin əməkdaşlarının keyfiyyət təminatının əsaslarını əhatə edən alətlər, hüquqi və institusional mühit, SDMX standartı üzrə metaməlumatlar (ESMS), keyfiyyət məruzələri (ESQRS), keyfiyyət göstəriciləri, keyfiyyət məlumat səhifələrinin yaradılması, keyfiyyət qaydaları, məlumatların dəqiqləşdirilməsi siyasəti və təqvimi, xəta siyasəti, statistiklər üçün özünüqiymətləndirmə anketinin tətbiqi (DESAP), statistik biznes proses əsasında statistik proseslərin təsviri ilə bağlı təqdimatları olmuşdur.

un_data statistikanin_saheleri xarici-dovlet-qurumlari dovletsaytlari baki_statistika_idaresi naxcivan_statistika_komitesi etsim